Kundservice > Vanliga frågor
Vi önskar att göra det enkelt för dig. Här hittar du de vanligaste frågorna om beställningar, hur du betalar, leverans, retur, ditt konto och produkter. Om du inte hittar svaret på din fråga så ta gärna kontakt med kundservice.
Beställningar
- När du har gjort en beställning, skickar vi ett bekräftelse e-post med detaljer om din beställning samt uppskattat leveransdatum till dig – här kan du även kontrollera aktuell leveranstid för att se om det har blivit några förseningar.
- Vi skickar alla våra paket från våra butiker i Stockholm, Sverige. När din beställning väl har skickats, får du även spårningsinformationen i ett e-postmeddelande.
- Det kan ta upp till 36-48 timmar innan du kan spåra paketet. Spårningen kan inte påbörjas förrän paketet har anlänt till sorteringsanläggningen. Om du inte kan spåra ditt paket, har det förmodligen inte lämnat vårt lager ännu.
- Vi rekommenderar att du skapar ett konto för att enkelt kunna spara och spåra dina framtida beställningar.
- För att göra orderhanteringen snabbare skickas alla beställningar till vårt lager för paketering och leverans snarast möjligt. När din beställning är klar och har gått igenom kassan kan du inte längre göra några ändringar.
- Har du beställt en vara som du inte vill behålla kan du returnera den enkelt vid att följa våra steg för retur som du hittar här.
- Om ditt paket inte kan levereras p.g.a. ofullständig eller felaktig adress kommer paketet att returneras till oss. Så snart vi har fått tillbaka ditt paket får du en bekräftelse via e-post och så gör vi en återbetalning till dig.
- Tyvärr kan vi inte annullera din order eftersom den skickas från online-butiken till vårt lagersystem så snabbt som möjligt. Efter det har vi inte längre någon möjlighet att annullera din order.
- Naturligtvis är du välkommen att returnera din order och få pengarna tillbaka.
- När vi har tagit emot din retur får du en bekräftelse via e-post och hela beloppet återbetalas.
Du kan beställa utan att tänka på om du har kommit över ett visst minimumbelopp för att kunna genomföra beställningen.
- Från genomförd beställning kan det dröja upp till två timmar innan vi kan skicka en e-postbekräftelse till dig.
- Om du fortfarande inte har fått någon bekräftelse efter två timmar bör du kontakta vår kundtjänst.
Ja. Med tanke på säkerheten kan man bara beställa online, inte via telefon eller e-post.
- Om en vara saknas trots att den finns med på följesedeln ber vi dig att kontakta vår kundtjänst.
- Du behöver ange ditt ordernummer och den saknade varans artikelnummer eller produktnamn. Vi kommer att göra en återbetalning om du redan har betalat för varan.
Betalning
Vi erbjuder flera olika betalningsalternativ:
Betalkort
Du kan betala med följande betalkort:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- Diners
- American Express.
- När du betalar med kort kan du komma vidare till din bank för verifiering av ditt kort. Alla korttransaktioner genomförs av Adyen. På din kontoöversikt kommer det att stå 'Jupiter Online' samt ditt ordernummer.
Faktura / Konto
Vi erbjuder betalning med faktura genom vår samarbetspartner Klarna AB. Du kan välja mellan två olika betalningssätt:
- Klarna faktura, där du betalar hela beloppet på en gång.
- Klarna konto, där du väljer att delbetala.
För att läsa mer om Klarna och företagets allmänna villkor och bestämmelser, vänligen klicka på denna länk: www.klarna.com/se/villkor.
PayPal
Du kan betala med PayPal, välj alternativet i kassan och följ sedan anvisningarna. Du behöver ett konto hos PayPal för att kunna genomföra betalningen. Har du inte detta kan du enkelt registrera ett vid köptillfället. Varorna skickas direkt efter betalningen och ingen extra avgift tas ut.
- Vi drar dina pengar så fort betalningen är registrerad hos oss. PayPal-betalningar bekräftas normalt inom ett par minuter.
- Det tillkommer naturligtvis inte någon extra avgift utöver eventuell fraktkostnad.
Kreditkort
- Vi drar beloppet från ditt kort direkt när du genomför din handel.
Faktura / konto
- Väljer du Klarna faktura skickas fakturan till din e-postadress så fort ordern är skickad från vårt lager. Du har 14 dagar på dig att betala din faktura.
- Vill du göra en retur på några av varorna kan du endast dra av priset för dessa varor från det totala beloppet när du betalar din faktura.
- Väljer du att skicka tillbaka alla varor du har beställt tar vi bort fakturaavgiften och eventuell fraktkostnad. Kom ihåg att kontakta Klarna och meddela dem ifall du har gjort en retur.
- Väljer du Klarna konto samlas alla dina köp på ett konto/en faktura och du gör en delbetalning på beloppet. Första betalningen förfaller i slutet av månaden efter du har beställt.
PayPal
- Vi drar beloppet från ditt Paypal-konto så snart betalningen är registrerad hos oss. Normalt tar det endast ett par minuter.
Kan vi inte skicka din order kommer vi naturligtvis att göra en återbetalning till dig.
Vår samarbetspartner Klarna skickar din faktura till dig via e-post så fort vi har skickat din order.
- Kontrollera att du kan hitta din faktura i din Inkorg för e-post eller eventuellt i mappen Skräppost.
- Du kan alltid få en ny faktura på www.klarna.com/se eller genom att kontakta Klarnas kundtjänst på telefon nummer: 08 120 120 10.
- Har du valt Klarna konto skickas din faktura hem till brevlådan och den behövs inte betalas förrän månaden efter att du har beställt.
Vill du ha en ny faktura rekommenderar vi att du kontaktar Klarna på telefon: 08 120 120 10
På deras hemsida www.klarna.com/se kan du även själv ladda ner din faktura.
Vi har inte någon expeditionsavgift, men om du har valt att betala med Klarna faktura eller Klarna konto tillkommer det en avgift. Du ska också lägga till eventuella fraktkostnader.
Det kan vara flera anledningar till varför du har fått en påminnelse. Vi rekommenderar därför att du kontaktar Klarnas kundtjänst på www.klarna.com/se.
Du kan alltid känna dig trygg som kund hos oss. Vi ger sekretess och säker datahantering högsta prioritet. Vi använder SSL-teknik (Secure Socket Layer) för att uppfylla alla säkerhetskrav.Dessutom granskas och godkänns varje kund både av förmedlaren av betaltjänsten och av oss.
Mer information hittar du i vår Integritetspolicy.
Just nu så är det inte möjligt att köpa presentkort online. Istället så hänvisar vi dig att besöka en av våra butiker för att köpa ett presentkort som kan användas i våra fysiska butiker.
Det är tyvärr inte möjligt att kontrollera ditt saldo online. Vänligen besök en av våra butiker för att kontrollera ditt aktuella saldo.
Det är tyvärr inte möjligt att använda ditt presentkort online. Du kan använda ditt presentkort i en av våra fysiska butiker.
Leverans
Gratis standard leverans på alla beställningar. Observera att gratis leverans tillämpas på din beställning vid kassan.
Leveransalternativ | Zon | Estimerad leveranstid | Kostnad |
---|---|---|---|
DHL Ombud | Sverige | 1-3 vardagar | Gratis |
DHL Express | Sverige | 1-2 vardagar | 150 Sek |
Hämta i butik | Sverige | Tidigast 2 timmar efter beställning | Gratis |
Hemleverans | Stockholm inom tullarna | Samma dag | 500 Sek |
DHL Ombud
Vi erbjuder gratis leverans i hela Sverige. När du beställer med gratis leverans så hämtas din beställning hos ett DHL Ombud i närheten av där du bor. Tillgängliga fraktalternativ för din plats kommer att visas i kassan.
DHL Express
Vi erbjuder expressleverans för de flesta platser, och vår ännu snabbare tjänst Leverans samma dag, i utvalda städer. Tillgängliga fraktalternativ för din plats kommer att visas i kassan
Hämta i butik
Du kan välja att hämta dina produkter i vår butik i Sturegallerian. Efter lagd order så kan du hämta beställningen inom 2 timmar i vanliga öppettider. Välj Jupiter Click & Collect vid utcheckning i kassan. Läs mer här.
Hemleverans
Vi erbjuder hemleverans inom tullarna i Stockholm. Din beställning levereras personligen av Jupiters personal hem till dig eller till ditt kontor under samma dag som din beställning är lagd under vardagar. Tillgängliga fraktalternativ för din plats kommer att visas i kassan.
.
DHL Ombud (Gratis)
1-3 vardagar
DHL Express
1-2 vardagar
Hemleverans
Leverans samma dag inom tullarna i Stockholm.
Vi levererar inom hela Sverige.
Tyvärr så är det inte möjligt att välja till vilket utlämningsställe som vi skickar din beställning. Din leverans med DHL Ombud som alternativ kommer att levereras till det närmsta utlämningsstället där du bor.
Click & collect finns tillgängligt för att hämta i vår butik i Sturegallerian. Läs mer om Click & collect här.
Av säkerhetsskäl och för att skydda kundernas betalningsuppgifter levererar vi inte till postboxar.
Vi skickar alla försändelser från våra butiker i Stockholm, Sverige i en enda leverans. Om du inte kan spåra din försändelse har den troligen inte hunnit lämna våra butiker.
Kontakta gärna vår kundtjänst om du fortfarande inte kan spåra din försändelse efter 48 timmar.
Om du inte mottagit en vara som står på leveranskvittot ska du kontakta kundtjänst.
Vänligen ange ditt order- samt varunummer för den saknade varan. Vi kommer självklart att återbetala beloppet för den saknade varan om du redan har betalat för den.
Det är alltid bäst att kontrollera att försändelsen är oskadad innan du accepterar att ta emot den. Om försändelsen har uppenbara transportskador ska du inte ta emot den. Försändelsen kommer då att returneras till oss och du får full återbetalning.
Om du har mottagit en defekt vara från vår online shop ber vi dig att reklamera din vara. Vänligen ta kontakt med vår kundservice och förklara att din produkt har gått sönder. Vi kommer att återkomma till dig med mer information om hur vi går tillväga för att hjälpa dig.
Nej. Utöver leveranskostnaderna förekommer inga extra avgifter eller otrevliga överraskningar. Alla tull- och importkostnader ingår i priserna som du ser på vår online-butik och i din orderbekräftelse.
Returer
Om du av någon anledning inte är nöjd med ditt köp kan du returnera din beställning inom 14 dagar efter leveransen av ditt paket. Produkter som returneras ska vara i originalskick. Det innebär att produkterna ej får ha använts eller tvättats, produkterna ska även returneras i originalförpackning med plaggets/plaggens tillhörande etikett.
Vid returer står du för eventuella fraktkostnad och andra avgifter, Jupiter tar inte ansvar för förseningar eller borttappade paket.
Returnerade produkter skickas i originalförpackning till:
Jupiter Sturegallerian AB
Humlegårdsinfarten 14
114 46 Stockholm
Allt återbetalning sker på samma betalningssätt som användes vid lagd order. Vi arbetar för att återbetalningen ska ske så snabbt som möjligt, Normalt inom 14 arbetsdagar.
Returprocessen för online-beställningar är enkel.
Retur via postgång
Följ dessa steg:
1. Förberedelser
- Lägg tillbaka varan i samma emballage som den skickades i.
- Skriv returorsakskoden på retursedeln.
- Placera varorna och din retursedeln i emballaget (du kan återanvända vår påse/paket).
2. Inpackning
- Försegla returpaketet ordentligt så att det inte skadas på vägen tillbaka.
3. Retur
- Nu är din beställning klar att returneras.
- Vänligen lämna in returpaketet till ett post ombud.
- Returpaketet måste lämnas in till ett post ombud, det får inte läggas på brevlådan. Om du lägger ditt returpaket på brevlådan, kan vi inte inleda en undersökning/reklamation ifall paketet har skadats under transporten. I sådana fall kan vi tyvärr inte återbetala beställningsbeloppet till dig.
- Var noga med att be om ett kvitto på att du har lämnat in paketet.
- Du ansvarar själv för eventuella avgifter i samband med retur.
4. Återbetalning
- Så snart vi har behandlat din retur, gör vi en återbetalning till dig. Vi behandlar din retur inom cirka 14 arbetsdagar.
Retur i butik
1. Byte / Retur
Du kan bara returnera eller byta oanvända varor med prislapparna kvar.
- I butiken kan du byta eller returnera varan.
- Byte: Butiken byter gärna din vara ifall butiken har varan i lager. Alternativt kan du alltid byta till en annan vara i butiken.
- Retur: Du får en bekräftelse på din retur.
2. Återbetalning
- Butiken kan inte betala ut kontanter för varor som köpts online, men butiken kan initiera en automatisk återbetalning till samma betalningsmetod som du använde när du köpte dina varor. Om du byter varorna du köpt online mot nya varor från butiken, har du möjlighet att genast använda det återbetalda beloppet i butiken. En återbetalning till din ursprungliga betalningsmetod kan ta upp till 7 dagar (exklusive veckoslut och helgdagar).
- Klarna-betalning: Om du har valt att betala med Klarna, kommer returbeloppet att dras av från din faktura, som uppdateras automatiskt. Om du returnerar hela din beställning annulleras hela fakturan. Om du inte har fått din faktura, vänligen logga in på klarna.com/se för att hämta den.
.
När vi har mottagit din retur får du ett e-postmeddelande som bekräftar detta. Därefter kontrollerar vi returen och återbetalar hela beloppet.
Återbetalningen sker inom 14 dagar efter att du har gjort en retur. Läs mer under den betalningsmetod som du har valt. Vi återbetalar enligt den betalningsmetod som du valde när du gjorde din beställning.
Kreditkort
-Vi återbetalar dig direkt till samma kort som ordern betalades med. Observera att det kan ta mellan 2 till 30 dagar innan beloppet är tillgängligt på ditt konto.
- Återbetalningstiden styrs av din kortutställare och beror på vad du har för kreditavtal med din bank.
PayPal
- Vi gör en återbetalning till ditt PayPal-konto. Observera att det kan ta mellan 2 till 30 dagar innan beloppet är tillgängligt på ditt konto.
- Om du kan se att du har beloppet tillgodo hos dem eller om de betalar tillbaka beloppet till ditt bankkonto beror på hur du har valt att ha ditt PayPal-konto. Denna del är utom vår kontroll men det är lätt för dig att ändra dina inställningar för dina PayPal-betalningar hos PayPal.
Klarna faktura
- Betalade du din order med faktura och vill göra en retur, kan du dra av summan för din retur från det totala beloppet. Väljer du att returnera alla varor i din order ska du inte betala fakturaavgift eller eventuell frakt. Kom ihåg att meddela Klarna att du har gjort en retur.
- Om du har valt Klarna faktura och betalat den, kontaktar Klarna dig angående återbetalningen. Om du inte har betalt fakturan ännu, kommer returbeloppet att dras från fakturabeloppet.
Presentkort
- Om du har betalat en order med presentkort kommer vi att utfärda ett nytt presentkort som täcker hela beloppet.
- Om beställningen betalades med en kombination av ett presentkort och ett annat betalningsalternativ, kommer den kontanta betalningen att återbetalas först. Om det fortfarande kvarstår ett överskjutande belopp, kommer du att få ett nytt presentkort med det återstående beloppet.
Det tar vanligtvis upp till 14 dagar (exklusive helgdagar) från datumet för din paketretur, innan paketet kommit tillbaka till vårt lager, behandlats och återbetalats.
Vänligen kontakta kundservice om du inte har fått en e-post bekräftelse på din retur efter 14 dagar.
Om du av någon anledning inte är nöjd med ditt köp kan du returnera din beställning inom 14 dagar efter leveransen av ditt paket. Produkter som returneras ska vara i originalskick. Det innebär att produkterna ej får ha använts eller tvättats, produkterna ska även returneras i originalförpackning med plaggets/plaggens tillhörande etikett.
- Du kan bara returnera eller byta oanvända varor med prislapparna kvar.
- I butiken kan du byta eller returnera varan.
- Byte: Butiken byter gärna din vara ifall butiken har varan i lager. Alternativt kan du alltid byta till en annan vara i butiken.
- Retur: Du får en bekräftelse på din retur.
Återbetalning
- Butiken kan inte betala ut kontanter för varor som köpts online, men butiken kan initiera en automatisk återbetalning till samma betalningsmetod som du använde när du köpte dina varor. Om du byter varorna du köpt online mot nya varor från butiken, har du möjlighet att genast använda det återbetalda beloppet i butiken. En återbetalning till din ursprungliga betalningsmetod kan ta upp till 7 dagar (exklusive veckoslut och helgdagar).
- Klarna-betalning: Om du har valt att betala med Klarna, kommer returbeloppet att dras av från din faktura, som uppdateras automatiskt. Om du returnerar hela din beställning annulleras hela fakturan. Om du inte har fått din faktura, vänligen logga in på klarna.com/se för att hämta den.
Om du av någon anledning skulle vilja returnera din beställning, erbjuder vi 14 dagars retur från och med det datum då du tog emot din beställning. Därefter ombesörjer vi full återbetalning till dig.
Här följer några saker du bör tänka på:
- Vi byter inte ut produkter. Däremot kan du beställa samma produkt på nytt.
- Produkter som returneras är ditt ansvar tills de har kommit tillbaka till oss. Därför är det bäst att följa våra returanvisningar för att skydda produkterna mot skada och slitage.
- Vi återbetalar det pris du köpte produkterna för – detta inkluderar produkter som köpts på rea.
- Alla produkter inspekteras när vi får tillbaka dem.
Om du av någon anledning inte är nöjd med ditt köp kan du returnera din beställning inom 14 dagar efter leveransen av ditt paket. Produkter som returneras ska vara i originalskick. Det innebär att produkterna ej får ha använts eller tvättats, produkterna ska även returneras i originalförpackning med plaggets/plaggens tillhörande etikett.
Vid returer står du för eventuella fraktkostnad och andra avgifter, Jupiter tar inte ansvar för förseningar eller borttappade paket.
Returnerade produkter skickas i originalförpackning till:
Jupiter Sturegallerian AB
Humlegårdsinfarten 14
114 46 Stockholm
Allt återbetalning sker på samma betalningssätt som användes vid lagd order. Vi arbetar för att återbetalningen ska ske så snabbt som möjligt, Normalt inom 14 arbetsdagar.
Returprocessen för online-beställningar är enkel.
Retur via postgång
Följ dessa steg:
1. Förberedelser
- Lägg tillbaka varan i samma emballage som den skickades i.
- Skriv returorsakskoden på retursedeln.
- Placera varorna och din retursedeln i emballaget (du kan återanvända vår påse/paket).
2. Inpackning
- Försegla returpaketet ordentligt så att det inte skadas på vägen tillbaka.
3. Retur
- Nu är din beställning klar att returneras.
- Vänligen lämna in returpaketet till ett post ombud.
- Returpaketet måste lämnas in till ett post ombud, det får inte läggas på brevlådan. Om du lägger ditt returpaket på brevlådan, kan vi inte inleda en undersökning/reklamation ifall paketet har skadats under transporten. I sådana fall kan vi tyvärr inte återbetala beställningsbeloppet till dig.
- Var noga med att be om ett kvitto på att du har lämnat in paketet.
- Du ansvarar själv för eventuella avgifter i samband med retur.
4. Återbetalning
- Så snart vi har behandlat din retur, gör vi en återbetalning till dig. Vi behandlar din retur inom cirka 14 arbetsdagar.
Retur i butik
1. Byte / Retur
Du kan bara returnera eller byta oanvända varor med prislapparna kvar.
- I butiken kan du byta eller returnera varan.
- Byte: Butiken byter gärna din vara ifall butiken har varan i lager. Alternativt kan du alltid byta till en annan vara i butiken.
- Retur: Du får en bekräftelse på din retur.
2. Återbetalning
- Butiken kan inte betala ut kontanter för varor som köpts online, men butiken kan initiera en automatisk återbetalning till samma betalningsmetod som du använde när du köpte dina varor. Om du byter varorna du köpt online mot nya varor från butiken, har du möjlighet att genast använda det återbetalda beloppet i butiken. En återbetalning till din ursprungliga betalningsmetod kan ta upp till 7 dagar (exklusive veckoslut och helgdagar).
- Klarna-betalning: Om du har valt att betala med Klarna, kommer returbeloppet att dras av från din faktura, som uppdateras automatiskt. Om du returnerar hela din beställning annulleras hela fakturan. Om du inte har fått din faktura, vänligen logga in på klarna.com/se för att hämta den.
.
Det kostar 120 SEK att returnera din leverans med postgång. Vi drar av denna summa från din återbetalning. Det är gratis att returnera i våra butiker.
Nej, du kan tyvärr inte byta din vara hos oss men du kan alltid lägga en ny order för att få rätt vara. Den vara du inte vill behålla kan du enkelt skicka tillbaka till oss så gör vi en återbetalning till dig.
Om du har mottagit en defekt vara från vår online shop ber vi dig att reklamera din vara. Vänligen ta kontakt med vår kundservice och förklara att din produkt har gått sönder. Vi kommer att återkomma till dig med mer information om hur vi går tillväga för att hjälpa dig.
Returnera varan till oss genom att följa anvisningarna som du hittar här. Så snart vi har behandlat din retur gör vi en återbetalning. Du kan inte byta en vara online, men du kan lägga en ny order om du vill beställa om varan eller beställa något annat.
- Om du har fått fel belopp utbetalt ber vi dig att kontakta vår kundtjänst.
- Du behöver ange ditt ordernummer.
Ja, Klarna kommer att skicka ut en ny faktura så fort din retur är registrerad.Behöver du flytta fram förfallodatum på din faktura ska du kontakta Klarna kundtjänst:
E-post: info@klarna.se
Tel. 08-120 120 10
Kom ihåg att meddela Klarna om du har gjort en retur.
Om du har betalat en order med presentkort kommer vi att utfärda ett nytt presentkort som täcker hela beloppet. Om beställningen betalades med en kombination av ett presentkort och ett annat betalningsalternativ, kommer den kontanta betalningen att återbetalas först.
Om det fortfarande kvarstår ett överskjutande belopp, kommer du att få ett nytt presentkort med det återstående beloppet.
Mitt konto
Min sida är ett användarkonto som du kan skapa i vår online-butik. Med ett användarkonto blir beställningsprocessen både lättare och snabbare.
Skapa ett konto här.
- Följ denna länken: Skapa konto
- Klicka 'Skapa konto' och följ anvisningarna.
Javisst. När du går till kassan kan du välja att fortsätta som gäst. Om du emellertid skulle vilja skapa ett konto och spara din adress till nästa beställning, kan du skapa ett lösenord på sidan för orderbekräftelse. Vi sparar aldrig några betalningsuppgifter.
Vår kundtjänst kan radera ditt konto åt dig när du vill. Vänligen ta kontakt med oss och informera oss om dina konto uppgifter så kommer vi radera det genast.
Rabattkoder & Nyhetsbrev
Det är tyvärr inte möjligt att lägga till en rabattkod i efterhand när du redan har skickat in din beställning.
Det kan vara flera anledningar till att din rabattkod inte fungerar. Vänligen kontakta kundservice så kan vi se närmare på problemet.
Du kan anmäla dig till vårt nyhetsbrev genom att gå längst ned på sidan och skriva in din e-postadress i fältet 'Registrera dig för nyhetsbrev'. Var uppmärksam på att du får ett mail som du måste bekräfta för att prenumerationen ska starta.
Vår kundtjänst kan radera uppdatera din kundklubbsprofil åt dig när du vill. Vänligen ta kontakt med oss och informera oss om dina konto uppgifter så kommer vi uppdatera profilen genast.
Produkter
Vänligen följ länken för att se våra storleksguider.
Vår kundtjänst kan dig med att svara på mer information om produkterna.
För att de senaste stilarna ska rymmas på vår online shop brukar vi inte att ta in en slutsåld vara i en viss färg eller storlek igen.
VI erbjuder fullt sortiment i våra fysiska butiker på Norrlandsgatan och i Sturegallerian. Tyvärr så har vi inte alla produkter tillgängliga online till varje tid. Kontakta vår kundservice om du vill att vi ska lokalisera produkten till dig.
Vänligen följ våra rekommendationer i produktbeskrivningen på den aktuella produkten du ser på.
Övrigt
Du kan läsa vår integritetspolicy här.
Vi använder cookies, inklusive cookies från tredje part, för webbplatsfunktionalitet, analys och marknadsföring. Genom att surfa på vår webbplats godkänner du vår användning av cookies. Du kan när som helst dra tillbaka ditt samtycke genom att inaktivera cookies i din webbläsare.
Du kan läsa våra villkor här.
Ta kontakt genom att kontakta oss via e-post: hej@jupiter.se eller följ denna länken.
Du kan även besöka oss i våra butiker.
Är du inte nöjd med våra produkter eller tjänster, så kan du lämna synpunkter att kontakta vår kundservice via e-post: hej@jupiter.se.
Om du inte är nöjd med vår hantering av ditt ärende, så kan du vända dig till www.arn.se eller http://ec.europa.eu/odr för hjälp.
Om det är en kund som köper den sista varan samtidigt, så kan det vara så att din vara tyvärr försvinner ifrån din varukorg. Din vara är inte reserverad förrän din betalning är bekräftad.